27 Ağustos 2013 Salı

Otomotiv'e İlk Adım!

            Kuark Bilim Topluluğunda yazılarıma devam ederken, kişisel blogumda da bazı özel konular hakkındaki çalışmalarımı sürdürmekteydim.
Bu çalışmamı otomotiv sektöründeki kayda değer ilk atılımım olarak görüyorum. Tamamen kişisel imkanlarımla ve planlarımla otomotiv sektöründe hatrı sayılır yer tutan firmalarla görüşüp, test sürüşlerine çıktım. Honda, Toyota, Ford, Renault, Opel, Chevrolet, Volvo ve Volkswagen firmalarının orta sınıf veya diğer deyişle C sınıfı araçları gerek teknik gerekse de donanım çeşitliliği açısından inceledim.
Çalışmamda yalnız araçlara değil, satış sonrasında alabileceğiniz desteğe, servis garantisine ve müşteri memnuniyetine de önem verdim. Bu kısa giriş yazımdan sonra firmaları ve incelediğim araçlarını tek tek farklı başlıklar altında yayına sunacağım. Takipte kalınız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder